.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبر شمال نيوز و توضيحات شاعري معاون وزیر کشور
چندي قبل مصاحبه اي از دكتر علي محمد شاعري معاون وزير كشور در هفته نامه ديار سبز به چاپ رسيد كه موجب شد توضيحاتي از طرف ایشان جهت درج در سايت شمال نيوز ارسال ...
خبر شمال نيوز و توضيحات شاعري  معاون  وزیر کشور

چندي قبل مصاحبه اي از دكتر علي محمد شاعري معاون وزير كشور در هفته نامه ديار سبز به چاپ رسيد كه موجب شد توضيحاتي از طرف ایشان  جهت درج در سايت شمال نيوز ارسال نمايند.

 وی ضمن تشكر از ابراز محبت و زحمات هفته نامه ديار سبز و سايت خبري شمال نيوز ياد آور شد ،به اطلاع خوانندگان عزيز مي رساند اينجانب خود را خدمتگزار مردم مي دانم و آنچه در اين هفته نامه در خصوص ويژگيهاي فردي و سوابق بنده آمده است نقطه نظرات  و ديدگاه هاي مسئولين محترم هفته نامه بوده  و خود را در خور اين همه محبت و شايستگي نمي دانم .
شاعری در ادامه در خصوص حضور خود در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل افزود : اينجانب مدت 8 ماه در سالهاي 1361 و 1365 به منظور بازسازي مناطق جنگي استان ايلام در مناطق دشت عباس ، دهلران ، مهران ، صالح آباد و ايلام از طرف مهندسي جنگ جهاد اعزام شده و در سال 1367 بمدت يك ماه بصورت بسيجي به مناطق جنوب اعزام گرديده ام .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 29 خرداد 1386
آقای مدیر عزیز شمال نیوز میدانم که این نظر را منتشر نمیکنید ولی وظیفه دانستم که برای رضای خدا بگویم ضمنا هیچ توهینی هم بایشان ننموده و نخواهم کرد آقای دکتر شاعری گرچه فردی محترم و عزیز نکایی ها و شاید بهشهری ها باشند و مهم هم باشند اما خدائیش آدم جبهه ای و اهل رزم نبوده اند درباره جبهه ایشان بیشتر بازدیدهای ایشان از کار آنهاییکه مشغول کار در مناطقی بازسازی میبایست می شده اند بود . ایرادی ندارد ولی تاریخ را نباید تحریف کرد آقای شاعری فردی محترم و باسواد شاید باشد ولی ایشان آن موقع مسئول ترویج و آموزش جهاد بودند و بیشتر بازدید میرفتند و همین البته اسلام و مسلمین بیشتر به علم ایشان احتیاج داشت تا رزم ایشان و می بینید که آلان از علمش داریم استفاده ها میکنیم و افتخار ما مازندرانی ها هستند. یک همشهری آقای دکتر شاعری محبوب
؟؟؟؟؟؟ 5 تير 1386
آقای مدیر سایت شمال نیوز که حزب راست رو به خودت چسبوندی.چرا انتقادی که من راجب فرستادم رو نزاشتی رو سایت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.